Anfo Effekt: Rekordmange bidrag

Vi gratulerer alle vinnerne i Anfo Effekt! 119 innsendte cases er ny rekord i konkurransen.

Over 400 mennesker samlet seg i Oslos nye storstue, Vippa, da ANFO delte ut årets effektpriser. Med ny rekord i antall bidrag, ble det delt ut hele 28 priser.

– Et fantastisk antall, proklamerte Håvard Bakken fra scenen. Sammen med Jan Morten Drange holdt han i prisutdelingen med fem kategorier.

Her er vinnerne i Anfo Effekt 2016:

Kategori "Smart Single"

Gull: Maxbo: Klart du kan 2.0 m/McCann, Mindshare, Google, Antimedia
Sølv: Norwegian: Brad is single m/Try og Vizeum
Bronse: Color Line: Flaskepost m/OMD og Bring
Diplom: Smash: Årets ondeste kampanje m/Saatchi&Saatchi og OMD
Diplom: Volvo: Si hei til nye V90 m/JCP, Good Morning, Mindshare, og SCP Grey
Diplom: Volkswagen: Trailerassist m/MediaCom og Try
Diplom: Tine: WOW Effekten m/Mediacom, Dveg, VG, Moods of Norway
Diplom: Operaen: WAR m/Red Media, Heia de som vinner

Kategori "Smart Multi"

Gull: Orkla Smash: Til nye høyder m/OMD og Saatchi&Saatchi
Sølv: Grandiosa: Fra kortsiktig verdijag til langsiktig volumvekst m/OMD, Try og DesignHouse
Bronse: MatPrat: Juleindeks m/MediaCom og Anorak
Diplom: Meny: Spiser du bedre, lever du bedre m/Kitchen, Carat, Making Waves og Gambit
Diplom: Honda MC m/Tenk Kommunikasjon
Diplom: Tine: Tinemelk. Hvordan snu en supertanker m/Apeland og Mediacom
Diplom: Hageland m/Retail Energy, Retail in Media, Red Performance, Red Media Consulting, Retail Production, Boosstcom og Plapre

Kategori "B2B"

Gull: Color Line: Flaskepost m/OMD og Bring
Sølv: Telenor Bedrift: I en verden der alt går raskere går ingenting raskere enn fiber m/Starcom
Bronse: DNB: Vipps for lag og foreninger m/Pol og Vizeum

Kategori "NY"

Gull: Orkla: Kornmo Knekkebrød. Gammel dame i ny drakt m/OMD og Saatchi&Saatchi
Sølv: Gjensidige: Lansering Øvelseskjøringsapp m/Ernö, Agens, Hyper og Vizeum
Bronse: Diplom Is: Wanted m/Los & Co, MediaCom og DesignHouse
Diplom: Finmark Rein: Samisk merkevare skapte norsk matervolusjon m/Bonvik AS, Handeland PR og Uniform
Diplom: Orkla: Totenflak 2016 m/OMD og Saatchi&Saatchi

Kategori "Vekst"

Gull: Meny: Spiser du bedre, lever du bedre m/Kitchen, Carat, Making Waves, Gambit
Sølv: DNB: DNB Ung m/Try, Vizeum, Mexiko Media
Bronse: Gjensidige: Taima og tilrettelagt vekst: Kundeutbytte fra Gjensidige m/Ernö, Hyper, Vizeum
Diplom: Pepsico: Pepsi Max; It´s kind of fun to do the impossible m/Ringnes, OMD, Yellow Banana, JCP Event, JCP Ignite

Årets Birøkter, æresprisen, gikk til Svein Larsen fra Futatsu.

Nye priser skal snart deles ut. Neste uke kåres vinnerne i Aller Best.

 



Aktuelt