• Slide
  • Slide

Josephine fra Aller ble ÅRETS MEDIESELGER!

– Vinneren er Josephine Messa, KAM Programmatic i Aller Media, lød det fra scenen på Ballrom i Oslo i kveld.

En jublende glad vinner mottok prisen som Årets medieselger under «Purple People Award». Mediebyrået Mindshare står bak kåringen.
 
Juryen sier:
– Josephine leverer alltid gode resultater. Hun tør å tenke nytt og annerledes, og hun setter alltid kunden først, uttaler juryleder Tomas Tomasi i Mindshare.
Videre sier han:
– Josephine er dyktig og kunnskapsrik, og involverer gjerne hele huset for å skape nye formater og løsninger for annonsørene. Hun er fleksibel og kreativ, noe som er kritisk for en god medieselger. Hun selger ikke for å selge, men evner å se det store bildet og hvilken rolle hennes medie spiller i kundereisen, sier Tomasi.
 
Juryen sier også at Josephine er fremoverlent, samarbeidsvillig og effektiv. Hun er profesjonell, og veldig godt likt med sitt gode humør.
 
– Vi i Aller er veldig stolte av at Josephine vant prisen som årets selger. Kriteriene det nomineres ut fra, er det som gjenspeiler en god og kompetent medieselger og det er Josephine et godt bevis på i praksis, sier Camilla Halleraker som er leder for programmatic avdeling i Aller
 
 
Som vinner av Purple People Award får Josephine Messa en reise for to tur/retur med en av Widerøes nye direkteruter. I tillegg består premien av et diplom og en byste av et lilla hode. Navnet Purple People Award spiller på Mindshares visjon om å være «original thinkers» og logofargen lilla.
 
 



Aktuelt