gutten_i_plastposen1170.png

Til topps i European Digital Media Awards

"Gutten i plastposen" vant i kategorien Beste innovasjon i European Digital Media Awards.

- Det er en fantastisk ære. Jeg kunne ikke vært gladere, og det var gøy å slå Financial Times på målstreken, sier Dagbladets Bernt Jacob Oksnes, som har stått bak ideen og jobbet fram reportasjeserien "Gutten i plastposten".
- Jeg er stolt på egne vegne og på vegne av Dagbladet. Det er takket være Dagbladets stiftelse og avisas standhaftige tro på kvalitetsjournalistikk at vi har fått tid til å gjøre dette.

KK.no var nominert i tre kategorier, gikk til topps i kategorien "Beste annonsekampanje for fullskjermformatet", og fikk hederlig omtale i kategorien "Best lifestyle, entertainment or sports site".

I tillegg fikk Dagbladet hederlig omtale for prosjektet "Leserkritikk".
 

Les mer på Dagladet.no.

alt
VINNERLAG: De glade prisvinnerne, Jan Thoresen, digital redaktør i Aller Media (t.v), produktutvikler Christoph Schmitz, redaktør Gjyri Werp, journalist Bernt Jacob Oksnes og Stephan Granhaug, konserndirektør digital. Foto: Privat

 



Aktuelt