autofil_1920.jpg

Bilbladet som ble et adjektiv

Autofil ble en suksess fra det sekundet det ble lansert i Norge, og landets mannlige befolkning fikk endelig lov til å snu seg etter biler og glise rått når de hørte lyden av den deilige motorlyden av en V8`er.

Med sin lekne stil, entusiastiske presentasjoner og smittende latter ble Autofil raskt selve definisjon på bilinteresse og å være Autofil betyr kort og godt at man elsker bil, motor og alt som brummer. Autofil har i dag en sterk posisjon innenfor sin nisje og viser dette med å satse tungt på bil og motor, med blad, nett, eget Tv-program og web-tv. Motorredaksjonen teller 8 personer og er faktisk en av Norges største fagredaksjoner innen bil.

Målgruppen til magasinet er primært menn i alderen 25-50 år med over gjennomsnittlig interesse for bil. Leserne dyrker gleden ved å eie, drømme og lese om biler.

For annonse, ta kontakt med HS