annonsørfinnansiert_innhold.png

Annonsørfinansiert innhold

Ingen er bedre rustet til å distribuere god innholdsmarkedsføring enn ALLER. Vi kan innhold, vi har distribusjon, og vi har lang erfaring med markedsføring og teknologi. Denne innsikten bruker vi nå ved å tilby annonsørfinansiert innhold i alle ALLER sine kanaler.

Se siste case her: Suksess for Clas Ohlson

Vi skreddersyr løsninger slik at du når ut til din målgruppe med ditt budskap. I ALLER har vi ukentlig 2,8 millioner lesere. Annonsørfinansiert innhold skaper helt nye muligheter, enten du skal bygge merkevare eller fremme salg.

ProgrammatiContent
Godt innhold gir nyskapende teknologi mening. Det hjelper heller ikke med godt innhold hvis det ikke når frem til målgruppen. Derfor har Aller utviklet ProgrammatiContent – programmatisk innhold. Programmatic buying og content forenes i fullskjermformatet. Resultatet inviterer leseren inn i annonsen og skaper muligheter for integrasjon.

90 % in-screen med programmatisk innhold
ProgrammatiContent vises i Aller sitt fullskjermformat. Formatet har en in-screen på hele 90 %. Utnytt denne muligheten med nyttig, kjøpsutløsende og engasjerende innhold! Fullskjermformatet åpner for rich media med blant annet HTML5, video og integrasjon. Vi forteller gjerne mer om mulighetene til vårt nye produkt – bare ta kontakt!

Vår dedikerte innholdsavdeling produserer alt fra forbrukerrettede tips og råd-artikler og testing av biler til moteserier og rene produktomtaler. Avdelingen består av både innholdsprodusenter med lang erfaring fra print og nett, samt webutviklere og designere. Dersom du allerede har et ferdigprodusert innhold, kan vi tilrettelegge for distribusjon av dette i våre kanaler.

Nysgjerrig på hvordan vi jobber med annonsørfinansiert innhold? Les om hvordan vår innholdsprodusent testet Clas Olson-produkter eller bli med bak kulissene på filmopptak med Schweppes!

Ta en prat med oss om hvilke muligheter vi kan skape sammen. Kontakt Asbjørn Halvorsen, leder for content marketing-avdelingen i Aller, hvis du ble nysgjerrig og vil høre mer.

I Aller er ryddighet en forutsetning for innholdsmarkedsføring. PFU har tidligere stemplet Dagbladet som eksemplariske når det gjelder merking av annonsørfinansiert innhold.