digitalebilag_1920.jpg

Del ditt budskap i en redaksjonell innpakning

Digitale bilag er relevant og troverdig kommunikasjon på mottakerens vilkår som gir en merverdi. Hensikten er å bygge langvarige relasjoner og etablere et bilde av varemerket som ekspert innen sitt område.

Når fungerer digitale bilag?

  • Når inspirasjon skapes
  • Når produkter skal selges
  • Når komplekse produkter skal forklares
  • Når man ønsker å presentere sitt budskap på en annen måte

Hemmeligheten bak en høy klikkrate på digitale bilag er å finne temaer som interesserer leserne i større grad enn vanlige nettbannere gjør. Når leserne først har klikket på saken, har bilagene svært lang lesetid - opp mot 2-3 minutter.

Mange muligheter

I et digitalt bilag har du mulighet til å dele mye informasjon knyttet til produktet – det være seg tips, råd, bruksområder og erfaringer. Det er mulig å tilpasse den kommersielle "nyhetssaken" når på døgnet den vises, og overskrifter og bannertekster kan endres etter antall klikk. Dessuten vil en kontinuerlig overvåkning av digitale bilag gjøre det mulig å endre forsiden live til enhver tid.
Formatet til digitale bilag er visningsbasert, og dette gjør at budskapet kan tilpasses lesernes modus ved at man styrer annonseringen til tid på døgnet, målgruppefokus eller segmenterer på geolokasjon.