Aller_miljõ_15_crop.jpg

35 år med tårer, glede og varme

Se og Hør er Norges viktigste underholdningskanal – på papir og digitalt.

Helt siden Se og Hør kom ut for første gang for 35 år siden, har vi gjort livet gladere for det norske folk. Vi treffer bredt i hele Norge og kombinasjonen av kjendisstoff fra inn- og utland, skjebnereportasjer, kongestoff og reisereportasjer er en unik innholdsmiks. Mens de to ukentlige printutgavene treffer kvinner over 40 – og mennene deres, er den daglige nettutgaven mest populær blant kvinner under 40 år, og mennene deres. Kvinner mellom 20 og 60 er blant de mest trofaste følgerne på Facebook, mens kvinner mellom 13 og 19 er den største fan-gruppen på Instagram.

Se og Hør gjør livet gladere for folket – og aller mest for kvinnene.

Det er de som tar med seg Se og Hør i handlekurven, og da skal de hjem og kose seg. De vil lese hjertevarme historier om kjendiser som de liker, eller artikler om folk som har opplevd noe vanskelig. De vil ha reisetips til steder de skal dra og gjerne lese om steder de drømmer om å besøke. I tillegg så vil de underholdes av nyhetssaker fra kjendis-Norge og lese om de internasjonale stjernenes liv.

Det er også kvinnene som leser oss mest på nett. Hit går de daglig for å få de siste oppdateringene om både norske og utenlandske kjendiser, kaste terning på stjernenes antrekk og bli både overrasket og underholdt gjennom hele døgnet. På nettstedet får de også reisetips og historier om hverdagsmennesker som har opplevd noe helt spesielt.

Se og Hør er også tilstede i sosiale medier og gir daglige oppdateringer. På Instagram får leseren små innblikk i livet i redaksjonen, fine bilder og informasjon om store hendelser. På Facebook tipser vi om gode artikler som kanskje allerede er anbefalt av flere venner. Leserne kan delta i konkurranser og si sin mening.

Se og Hør er en merkevare som treffer bredere enn noen gang gjennom alle sine kanaler.